fbpx

כתיבת ספר הנצחה

תהליך כתיבת ספר הנצחה וזיכרון מתחיל בפגישת הכרות של מוטי מרגלית עם מזמין הספר, וזאת על מנת להבין, ולו במעט, את מי אנו אמורים להנציח. בפגישה זו אנו מבררים אם מדובר בספר הנצחה וזיכרון של אדם מבוגר שהלך לעולמו בשיבה טובה, או חלילה איש צעיר שנקטף בדמי ימיו. עוד אנו שואלים את מי אנו אמורים לראיין והיכן מתגוררים המרואיינים, כמה תמונות ומסמכים יופיעו במסגרת ספר הנצחה וזיכרון זה ועוד פרטים חשובים להבנת התהליך. לאחר פגישה זו (שאגב – אינה כרוכה בהתחייבות או תשלום), אנו מגישים הצעת מחיר לכתיבת ספר הנצחה וזיכרון.

אם אתם מחליטים להיעזר בנו בכתיבת הספר, מוטי יתחיל לראיין, לתחקר, ולהשלים מידע ממקורות אחרים. לאחר סיום הראיונות נגיש לכם טיוטות לאישור, נוסיף את התמונות, וגרפיקאי יבצע עיצוב גרפי לספר. רק אז, אחרי שתאשרו סופית את התוצר, נגיש לכם ספר הנצחה וזיכרון – ממנו נוכל להפיק עותקים לכל הקרובים והחברים. בנוסף לספר, תקבלו גם קובץ מוכן לדפוס (PDF), כך שגם בעתיד שתוכלו להדפיס עותקים בעצמכם.

בכל מקרה, מוטי הוא זה שמראיין, סורק ומצלם, והוא זה האחראי לכל התהליך לכל אורכו.

התקשרו עכשיו למוטי מרגלית 0523-523-833 

או השאירו פרטים במייל: motimar@gmail.com,

לקביעת פגישה ללא התחייבות!

                                                           © כל הזכויות לאתר זה שמורות למוטי מרגלית.   השימוש באתר ובתכניו כפוף לתנאים בתקנון האתר, ושימוש באתר מהווה הסכמה לתנאים אלו.

כתובת נוספת של אתר דוקו בעברית (www.doco.co.il): דוקו.ישראל

דילוג לתוכן